Aktualności / Konsultant ds. obsługi klienta
Osoba zatrudniona na stanowisku Konsultant ds. obsługi Klienta będzie odpowiedzialna za:
- zapewnienie profesjonalnej i sprawnej obsługi pacjenta w recepcji i call center szpitala,
- współpracę z personelem medycznym w procesie obsługi pacjenta,
- przyjmowanie płatności,
- nadzór nad obiegiem dokumentacji medycznej,
- aktywne proponowanie zakupu usług medycznych z oferty szpitala,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
Wymagania:
- doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- zdolności interpersonalne i wysoka kultura osobista,
- sumienność i samodzielność,
- znajomość zagadnień medycznych lub doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem,
- praktyczna znajomość języka angielskiego,
- wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe lub w trakcie studiów.
Oferujemy:
- możliwość pracy w prężnie rozwijającym się prywatnym szpitalu,
- pracę w wymiarze pełnego etatu w ramach umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej.
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@cmgamma.pl.
Prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Medyczne Gamma Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-785), przy ul. Broniewskiego 3, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)”.