Aktualności / Konsultant ds. obsługi klienta

8 czerwca 2016 | Aktualności

Konsultant ds. obsługi klienta


Osoba zatrudniona na stanowisku Konsultant ds. obsługi Klienta będzie odpowiedzialna za:

  • zapewnienie profesjonalnej i sprawnej obsługi pacjenta w recepcji i call center szpitala,
  • współpracę z personelem medycznym w procesie obsługi pacjenta,
  • przyjmowanie płatności,
  • nadzór nad obiegiem dokumentacji medycznej,
  • aktywne proponowanie zakupu usług medycznych z oferty szpitala,
  • dbanie o pozytywny wizerunek firmy,

Wymagania:

  • doświadczenie w zakresie obsługi klienta,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
  • zdolności interpersonalne i wysoka kultura osobista,
  • sumienność i samodzielność,
  • znajomość zagadnień medycznych lub doświadczenie w branży medycznej będzie dodatkowym atutem,
  • praktyczna znajomość języka angielskiego,
  • wykształcenie min. średnie, pożądane wyższe lub w trakcie studiów.

Oferujemy:

  • możliwość pracy w prężnie rozwijającym się prywatnym szpitalu,
  • pracę w wymiarze pełnego etatu w ramach umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji na adres rekrutacja@cmgamma.pl.

Prosimy o dołączenie do dokumentów aplikacyjnych klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Centrum Medyczne Gamma Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (00-785), przy ul. Broniewskiego 3, niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.)”.